بعضی و کرونا

بعضی‌ها اصرار دارند که یک تقابلی در جامعه درست کنند، یکی بگوید در این شرائط کرونایی، چرا مجالس عزاداری برگزار می‌کنند؟ و دیگری بگوید در این شرائط کرونایی، چرا مجالس عروسی برگزار می‌شود؟ دیگری بگوید به همان دلیلی که شما، فلان مجلس را برگزار می‌کنید ما هم این مجالس را برگزار می‌کنیم و هر کدام برای دیگری سند و مدرک رو کنند، تا جامعه ملتهب شود، مردم به جان هم بیفتند و آنان موج سواری کنند.

بعضی هم برای جلوگیری از شیوع کرونا، خواستار تعطیلی شهر یا ادارات هستند در حالی که تعطیلی یا نشان از اشکال در دستورالعمل‌های بهداشتی است یا نشان از ضعف در اجرا و نظارت است و یا نشان از همراهی نکردن مردم دارد.

و اگر با توجه به شرائط اقتصادی و اجتماعی مردم؛ دستورالعمل‌های بهداشتی جامع، فراگیر، و بهنگام تدوین شود و با پشتیبانی قوی و نظارت دقیق، اجرا گردد؛ به یقین مردم فهیم با رعایت صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی، همراهی خواهند کرد و در این حال نه جای تقابل دروغین است، نه جای وهن و طعن دیگران است، نه جای تعطیلی شهر و ادارات وجود دارد، نه دیگر کادر درمان این گونه درگیر خواهند بود و نه ما این گونه عزادار عزیزانمان می‌شدیم.

نوشته های مشابه

← نوشته قبلی

نوشته بعدی →

2 Comments

  1. محمد رضا

    بسیار عالی
    باز به شما حداقل جانب حق رو میگیرین
    هرچند از هم قشراتون خیلی دلگیرن مردم

  2. دقیقا
    مسئله ای که بیست ساله پشت گوش انداختن و باعث گره خوردن شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *