۹ دی روز حماسه‌ی بصیرت و میثاق

چه بسیارند کشورهائی که با کمتر از آن چه خواص مردود انجام دادند؛ نظامشان سرنگون شده است و اگر تدبیر شایسته و رهبری داهیانه رهبر انقلاب نبود این فتنه خطرناک، می‌رفت تا صدمات جبران ناپذیری به انقلاب وارد شود.


حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

فتنه 88

تعدادی از خواص مردود که در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده بودند؛ در نقشه‌ای از قبل طراحی شده، تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را بهانه کردند و با طرح مطالبات غیرقانونی، اعتراض‌های وسیعی به راه انداختند و کشور را به آشوب کشیدند و نظام اسلامی را با چالش جدی روبرو ساختند.

 

این اقلیت داخلی، همه چیز و همه کس را متهم ساختند و با زیر پا گذاشتن قانون؛ دشمنان دین و انقلاب را به طمع انداختند و  با تخریب اماکن عمومی و به آتش کشیده شدن مساجد و حسینه‌ها، با بیگانگان همسو شدند و با هدف براندازی، فتنه خطرناکی را رقم زدند تا آن جا که حرمت عاشورا و عزاداری سید و سالار شهیدان، شکسته شد و احساسات مذهبی مردم ایران جریحه دار گردید.

 

چه بسیارند کشورهائی که با کمتر از آن چه خواص مردود انجام دادند؛ نظامشان سرنگون شده است و اگر تدبیر شایسته و رهبری داهیانه رهبر انقلاب نبود این فتنه خطرناک، می‌رفت تا صدمات جبران ناپذیری به انقلاب وارد شود.

 

تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب 

رهبر خردمند و هوشیار انقلاب اسلامی، برای خاموش کردن فتنه، در گام اول نامزدهای معترض را به پیمودن راه‌های قانونی و حل مسائل از طریق قانون فراخواندند و پیامدهای زیر پا گذاشتن قانون را به آنان گوش زد کردند و در گام دوم آنان را به جدا نمودن مرز خود با دشمنان نظام توصیه کردند.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی با روشن‌گری، مطالبات غیرقانونی را دلیل بر دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات خواندند و همسوئی دشمنان با معترضین را دلیل بر توطئه از پیش طراحی شده دانستند و موضع نظام را در برابر آن تبیین نمودند و در برابر دخالت‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی قاطعانه و با صلابت ایستادند.

 

حماسه 9 دی

مردم غیرتمند، انقلابی و بصیر ایران با حضور با شکوه در یک راهپیمائی عظیم، بی‌نظیر و خودجوش، در 9 دی حماسه آفریدند. حماسه‌ای که حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت را رقم زد و بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظّم انقلاب را در تاریخ جاودانه کرد. حماسه‌ای که دنیا را به حیرت انداخت و به جهانیان فهماند که مردم مسلمان و شریف ایران اسلامی، یکپارچه و متحد، پای دین و انقلابشان ایستاده‌اند. حماسه‌ای که محاسبات دشمن را که با همکاری و برنامه‌ریزی اقلیت داخلی از روی بغض و کینه شکل گرفته بود؛ به هم ریخت، دشمنان نظام را مأیوس کرد، خواص مردود را رسوا ساخت و پایه‌های نظام را مستحکم ساخت. حماسه‌ای که رهبر فرزانه انقلاب در توصیف آن چنین فرمود: اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است.

امید که این بصیرت و هوشیاری و این حضور یکپارچه و متحد ملت با خدمات صادقانه مسئولین هر روز بیشتر گردد.

نوشته های مشابه

← نوشته قبلی

نوشته بعدی →

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *