نشست صمیمی روحانیون رزمنده و ایثارگر استان اصفهان

پنجمین گردهمائی روحانیون رزمنده و ایثارگر با حضور بیش از 150 نفر از روحانیون رزمنده و ایثارگر استان اصفهان، در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی و قیام 15 خرداد و همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت، در تاریخ چهارشنبه 11خرداد 1401 در مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علیمه استان اصفهان برگزار گردید.

 

این مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی از قرآن‌كریم توسط حجة الاسلام و المسلمین نوربخش و مدیحه سرایی حجة الاسلام کوهکن شروع گردید و پس از آن حجة الاسلام و المسلمین باطنی با خوش آمدگویی به ارائه گزارش پرداخت و سپس نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در جمع روحانیون رزمنده و ایثارگر حاضر شد و در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مطالبی را ارائه فرمودند و پس از آن رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس جناب سرهنگ رضایی و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران جناب آقای احمدی نیا نوع و چگونگی تعامل بین نهاد و جمعیت را تشریح نمودند.

 

این مراسم که به همت هیئت مدیره جمعیت روحانیون رزمنده و ایثارگر برگزار شده بود با پخش چند كلیپ و خاطره گویی به پایان رسید.

 

جمعیت روحانیون رزمنده و ایثارگر به همت جمعی از روحانیون رزمنده و با نظر مدیریت حوزه و همکاری بنیاد شهید و ایثارگران و با هدف ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ثبت و نشر خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شناخت توانمندی‌ها و به فعلیت رساندن آن، ارتباط صمیمی با همدیگر و تحکیم ارزش‌های اخلاقی و صیانت خانواده‌ها و فرزندان و در محدوده استان اصفهان تأسیس گردیده است.

 

اساسنامه جمعیت روحانیون رزمنده و ایثارگر توسط نمایندگان هیئت مؤسس (25 نفر از روحانیون رزمنده) تنظیم و با شماره 4158 در تاریخ 5 آذر 1393 ثبت گردیده است.

 

هیئت مدیره جمعیت روحانیون رزمنده و ایثارگر در راستای تحقق اهداف جمعیت تا کنون 5 گردهمائی به همراه خانواده روحانیون برگزار کرده است.

 

گردهمائی اول با 25 روحانی رزمنده و به تعداد 100 نفر در تاريخ 31 خرداد 1392 و گردهمائی دوم با 30 روحانی رزمنده و به تعداد 120 نفر در تاريخ 15 آذر 1392 92 در اردوگاه درچه و گردهمائی سوم با 50 روحانی رزمنده و به تعداد 150 نفر در تاريخ 9 اردیبهشت 1393 در تالار بنیاد شهید و گردهمائی چهارم با 50 روحانی رزمنده و به تعداد 150 نفر در تاريخ 29 مرداد 1394 در اردوگاه حوزه و گردهمائی پنجم با حضور بیش از 150 نفر از روحانیون رزمنده و ایثارگر در تاریخ چهارشنبه 11خرداد 1401 در مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه علیمه استان اصفهان برگزار گردید.

 

نوشته های مشابه

← نوشته قبلی

نوشته بعدی →

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *