کتاب ناجی جهان

حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

از مجموعه کتاب‌های “نمی از یم”

 

در حقیقت منتظر واقعی، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است، كه نزدیک به 12 قرن، منتظر است تا این آمادگی در پیروانش بوجود آید.

 

بجای این که دنبال علائم ظهور بگردیم، نهایت سعی و تلاش خود را برای اصلاح خود، و برای یار واقعی شدن و برای شایستگی بکار ببندیم.

 

انتظار فرج، یک عمل است. یعنی مقدمات فرج و ظهور را با عمل فراهم نمودن. اگر برای ظهور باید آموزش دید،آزموده و خبره شد، تمرین کرد، کادر سازی نمود و یا باید مبارزه کرد؛ همه منتظران باید در دایره فردی، گروهی و حکومتی آن را انجام دهند.

 

کتاب “ناجی جهان” در 7 بخش به موضوعاتی از قبیل: داستان میلاد امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، سیمای امام زمان در قرآن کریم، عوامل غیبت، عوامل طولانی شدن غیبت، انتظار فرج، منشور اخلاقی انتظار فرج، مشخصه‌ها و شایستگی‌های منتظر واقعی، وظائف منتظر واقعی، زمینه‌های ظهور، تمدن مهدوی و مصلح جهانی، حکومت جهانی آن بزرگوار پرداخته است.

 

کتاب “ناجی جهان” از مجموعه کتاب‌های “نمی از یمبه قلم دانشمند ارجمند حجت الاسلام و المسلمین حسن صفرزاده تهرانی، تدوین و به اهتمام مؤسسه فرهنگی پژوهشی قرآن و عترت صبح روشن و با حمایت مالی و معنوی خیر محترم، منتشر شده است و به عاشقان و منتظران و یاران واقعی حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف که برای کسب شایستگی، تلاش می‌کنند و آماده جانفشانی برای ظهور هستند، تقدیم می‌گردد.

 

مؤسسه فرهنگی پژوهشی قرآن و عترت صبح روشن

 

برای مطالعه و دریافت رایگان کتاب ناجی جهان این جا کلیک نمایید.

 

نوشته های مشابه

← نوشته قبلی

نوشته بعدی →

1 Comment

  1. سابقون

    با سلام و عرض خداقوت و همچنین تبریک اعیاد.
    خواستم بابت کتاب بسیار عالی ناجی جهان از نویسنده محترم تشکر کنم کتابی جامع و مفید بود و میشه گفت جزء معدود کتبی که مطالب ناب و بدون پرداختن به حواشی در باب امام زمان مطرح شده که همه فهم است .ضمن اینکه کتب و مقالات در این سایت به راحتی در دسترس عموم هست ان شاالله که خداوند بر توفیقات شما بیفزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *